torsdag 22 september 2011

Feminist 2.0!

OMG OMG OMG!! För första gången i mitt liv känner jag mig helt åsiktlös! Blondinbella, Isabella Löwengrip, ni vet hon som startade en blogg, sen ett företag, sen tusen företag, tjänade miljoner och har nu startat en tidning.
Cool tjej. Jag kan inte tycka annat. Hon är 21 år gammal och har åstadkommit mer än flera gör på en livstid. Hon är kapitalist ut i fingerspetsarna. Och det är där vi skiljer oss åt.

I sin tidning Egoboost lancerar hon nu Feminismt 2.0. Och. Jag. Vet. Inte. Vad. Jag. Tycker. Feminist. Det är ju liksom jag, den vänstermarxistiska kvinnor-kan tjejen. Och nu även Blondinbella.

                                                                                 Bild: blondinbella.se

Måste till Pressbyrån och köpa Egoboost. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar